پرشین استار 2
نوشته شده توسط : آرام

با آغاز بکار پرشین استار 1 و موفقیت آن در هاتبرد مدیر این شبکه بران شده که کانال جدید خود را که الان بر روی ایر است بفرستد

مشخصات

هاتبرد

11604

27500

h

5/6



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ماهواره , ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar14.jpg
hamed orojy در تاریخ : 1390/2/21/3 - - گفته است :
:سلام اسم من حامد باشه من هر روز تو وبلاگ تو کلیک میکنم امیدوارم تو هم این کارو بکنی بدون کلک راستی ایمیل بفرست حتما www.hamedorojy@yahoo.com

/commenting/avatars/janjalibaneh-915399.jpg
نازنین زهرا در تاریخ : 1390/2/2/5 - - گفته است :
سلام وبلاگ با حال و قشنگی داری
من با اجازه اتون لینکتون کردم
میتوونیم تبادل لینک کنیم

/weblog/file/img/m.jpg
منصور در تاریخ : 1390/2/2/5 - - گفته است :
سلام من منصورم و روی تمام بنر های تبلیغاتی شما کلیک کردم .شما هم این کار رو برای من بکنید.ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
آزاده در تاریخ : 1390/1/31/3 - - گفته است :
سلام دوست خوبم
ممنونم از حضورت
امیدوارم در این وبلاگ هم مثل قبلی موفق باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: